lördag 1 oktober 2011

jag fick ta och gå själv med Cralle som är 3 år. han hade 2 vargtänder som skulle ut, ibörjan innan han fick lugnande så va han stressig och yrde runt men sen blev han ju typ helt drogad x)
jag skulle hålla upp hans huvud medans dom satte på en grejjs om jag inte vet va de heter, uuh va tungt de var x) 30 kg i min ena hand!
tänderna var jätte lätta att dra ut sen så väntade jag på att amadeus skulle komma från rönken, det hade gått bra och de visade a han hade fortfarande spatt i ena hasen men inget han led av så vi 2 skulle bara ha det roligt och att han var en jättefin häst :)


idag ska ja iväg till stallet så fort marko kommer hem, han ska köpa en ny kamera och sen så sticker jag och mamma. Ska till mormor efteråt och sen vid 3 ska jag och mamma sticka till v-ås och leta träns, senskydd och lite sånt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar