torsdag 20 oktober 2011

just de, glömde att säga att jag ramlade av! rätt in i väggen åkte jag och så blev han skiträdd för smällen för jag åkte typ in i en dörr så den började gunga och då började han sparka, men det var mitt fel!
Som sagt, jag red som en apa och vi kommer att träna på att vi planerar långt före för jag blir ju så där att jag tar först en grej och sedan den andra så då blir det helt.... menmen, alla har för- och nackdelar :)

vi ska träna massor och en dag ska vi va proffs! :)
vi båda är unga och har många år framför oss, ett helt liv!
och det ska vi utveckla varenda gång jag rider honom.
maria som är utbildad för att träna och rida in unghästar kommer ju att hjälpa mig, så en dag ska vi nå toppen! När vet man aldrig, det kan ta 10? 50 år!?
vi kanske inte äns kommer dit men herregud! Maria har kämpat med Catch me i 5 år och ändå har massor att utveckla henne.

Vi tar tiden, det kommer när det kommer och vi ska bara kämpa fram det!
för en dag, då ska ni se oss riktigt bra, inte proffs, det kräver jag inte men bara så jag är nöjd med arbetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar