måndag 17 oktober 2011

10 saker om mejj

1. Jag har aldrig tävlat riktig ryttartävling, bara voltige och träningstävlat.

2. Jag har inte varit kär på ca 3 månader.

3. Jag har gått i fotboll, karate och massa annat.

4. När jag var liten ville jag börja på balett och det ville jag typ i 2 år, annars har jag alltid velat dansa

5. Jag älskar julafton, påskafton, halloween och alla "högtider"

6. när jag skulle springa med Amadeus förut så vände jag åt fel håll och fick aldrig igång honom i trav.. hahha så gåre med långa dagar x)

7. Jag är allergisk mot katt och hund men ändå så sover jag med katten i sängen och gosar med hunden.

8. Jag är inte rädd för något inom ridningen men är lite på min vakt när det gäller stora hundar x)

9. Jag har svårt att visa mina känslor, typ om jag är jätteglad så syns det inte, samma med om jag är ledsen, gråter inte då. Det är för jag har blivit mobbad på olika sett som nätmobbning och "osynligmobbning" väldigt många gånger så jag har lärt mig att typ inte gråta eller va man säger.

10. Jag vet inte vad jag ska skriva nu men ska iaf gå ner och äta någon kvällsmat :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar