fredag 21 oktober 2011

Jag ÄLSKAR min häst,
han är bara min,
ingen annans,
jag är ansvarig och bestämmer över honom,
jag vill honom aldrig illa,
jag vill sammarbeta med honom i fred,
han vill aldrig någon illa,
han är nyfiken och gosar alla men dom som inte känner honom tror att han ska nafsa till då,
han litar på mig,
man ser skillnaden när maria skulle göra något med honom så blev han helt galen och huvudet var nästan i taket medans när jag va med honom var ha lugn och sänkt huvud,
han vill alltid samarbeta utan våld,
lägger man till spöt ballar han ur och bockar,
han gör det för han blir rädd,
därför undviker jag sånna saker,
jag älskar honom och behandlar honom om han var porslin, men han är en verklig varelse och min bästa vän. Jag litar på honom i vått och tort och han är det bästa som har hänt mig <333333









1 kommentar:

  1. du får vara med på dagens blogg men då måste du kommentera inlägget jag skriver imorgon (söndag) du ser vilket inlägg det är :) (du måste kommentera det inlägget att du är med för att jag ska kunna hålla reda på vilka som är med)

    Mvh Ella



    om jag redan har skickat den här kommentaren är jag ledsen för kommer inte ihåg om jag gjorde det :P

    SvaraRadera