tisdag 18 oktober 2011

Dag 5. Den jag litar på i alla lägen


Amadeus - Vi måste lita på varandra hela tiden för att kunna jobba tsm! Vi ska jobba som ett team och inte han gör en annan sak och jag en annan, han är den som utvecklar mig och jag honom. Om vi inte litar på varandra i alla lägen så går det uselt.<3



Mina vänner - Vad skulle man göra utan vänner? Kan bli att jag litar lite väl mycket på dom ibland x)
Eriksson,  Svennberg, Lollo, Karro, Natta, Fanny och massa mer :)<3



Skrållan - Hon har funnits hos mejj i 3 år, aldrig slagit mig, aldrig skrikit på mig, aldrig tjatat på mejj och aldrig skvallrat om alla saker jag sagt till henne.
hon är världens bästa katt som jag kramar i timmar utan att hon säger till mig att sluta,
varje natt sover hon hos mig, jag har typ lärt mig att "prata med henne"
och det är bara jag som kan gå fram till henne när jag är själv ute, är det någon annan sticker hon eller fräser.
när vi fick henne så var hon blyg och rädd i 1 år, men efter ett tag så blev hon världens keligaste katt, kattungar har hon också fått. Då blev hon sur på alla som gick nära dom när de va första veckan förutom mig, jag kunde ta och gosa med dom utan hon gjorde något. hon bara kollade på mig :)
Och sista saken jag säger nu- hon är min alldeles egna katt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar