onsdag 19 oktober 2011

Kollar på bonde söker fru. Uscha vad tråkigt det är! Hatar verkligen det men typ den ända kanalen som funkar på min TV -.-''
jag som ville kolla på Sanning och konsikvens (stavning?) men får väl se på datan ist :)

Red ju Amadeus idag, precis när jag hade skrittat Amadeus lite i början så kom Maria tillbaka, dom hade hämtat halm så Amadeus blev helt okonstrerad på ridningen men det gick ändå jätte bra, vi behöver jobba lite mer framåt så han går snabbare, alltså jobba mer med "Powerwalk" :)
Han var jätte duktig iaf <3
Hade travbommar med som vi tränade lite, gick jätte bra! Lyfte på hovarna gjorde han :)

hah sen så började jag asgarva åt allt som fanns i stallet, haha kunde inte äns smörja klart det jag höll på med för ronja gjorde så jag skrattade för mkt *skyller på Ronja* ahhahha ;)

1 kommentar: