fredag 7 oktober 2011

hahhaha hände en ganska sjuk grej idag, jag och mamma skulle ta in hästarna och då hade jag redan sadlat och tränsat amadeus så jag satte fast honom i duschrummet och tog in dom, sen när vi kom tillbaka till stallet så var det några som hyr boxplats där sagt att han hade travat in till boxen i all utrustning och så hahhahaha så när vi kom tillbaka så stog dom där med honom x)

aja, i själva ridningen galoppa vi mest, han vart fin i galoppen tillslut och traven går ju bara skit jue x)
nää fyy jag längtar tills Stina kommer igen så jag kan få mer tips på hur jag kan få honom lyssna mer på mig och förbättra min sits och allt sånt! :)
Amadeus verkade tycka att ridningen var skojjiga idag, han höll på och gjorde några skutt och kutade på långsidorna, haha det märks att han har blivit piggare! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar