onsdag 23 november 2011

skrev ju inget igår, glömde bort och orkade inte.

Red amadeus lite lätt med bara skritt och trav, vi tränade på avsakningar/halter och att han ska lyssna på skänkeln så jag gjorde serpentiner på långa tyglar och lite sånt.
Han var jätte fin och mjuk och han stog still för typ första gången när man skulle hoppa upp ;o

sen så kom robert och medans han mockade så borstade och myste jag lite med Magi :) Magi är hans nya häst, typ 1.80 svart?
den hästen är jag så otroligt kär i! Precis som en sagohäst och hoppar som en gud!
Robert säjjer att jag får rida honom men om han hade kommit lite tidigare så hade jag fått det för mamma :(
så kommer säkert att få rida honom senare :d


sen så slog jag och lollo rekord i att skypa :D
skypade i typ 12 timmar men på skype så står de nt att vi har skypat nåå ;'(

Fick nå ryck att klippa luggen för 2 dagar sen så nu kan jag inte ha den sne så måste ha den nästan som raklugg... -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar