lördag 19 november 2011

Så otroligt sann text..



Hade ställt en fråga på nätet om utseendet var viktigt, fick ett mejl senare.

Där vid "Jag tror att det är viktigt för en själv bara" reagerade jag, det är ju sant! Man tänker nästan bara på sitt egen utseende, alla andra får väl se ut som de vill, klä sejj på sitt sätt o.s.v?
Man har ju som sagt bara en chans till första intrycket.. sedan står sin framtid på det, man har inga flera chanser som i ett spel. De är bara så livet är.





Var till v-ås ju, köpte Kingsland ridbyxor på Glada hästen och läder tvål,
imorn ska jag ju tävla med amadeus, ska hoppa 70-80 eftersom det är första gången, men efter det så höjer vi direkt till 80-90, han hoppar ju 90 stillastående så han kliver ju över hinderna.
ska försöka tänka kort, för när fler kollar så tappar jag koncentrationen och bara tänker negativt, jaja, stina sa att målet är att komma över första hindret, resten är bara bonus!

Korta tyglar, luta bakåt, använd skänklarna, blicken och höj handen, då kan han inte smita ifrån under hoppet.


var till lollo i en halvtimme idag innan stallet, vi räddade jorden genom att försöka få bort ett  löv som satt fast i en å, kastade pinnar, gamla ölburkar och massa annat på lövet men de kom inte bort :(
hah massa annat hann vi med också, så skönt att bara kunna slappna av och inte tänka på all stress, tider och framtiden hur man ska göra och måste planera saker flera veckor fram..

Jag och mamma åker till Ullared nästa vecka, ska kanske få ta med mejj en kompis och då blire väl lilla Lollo som får följa mä om ja får :d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar