söndag 6 november 2011

kollar på Gustafsson 3tr på tv4play, efter de ska ja nog sova..
haha guud va man älskar Robert Gustafsson! :D

har haft as ont i ryggen och nacken i flera dagar och de blev bara värre efter ja red imorse,
tror att ja har glömt att berätta om ridpasset?

Det gick iaf bra, började att jag red förbi golfbanan på asfaltsvägen, red både i skritt och lite trav, och sedan började trava igång honom i paddocken. Han var väldigt seg så ja va tvungen att hämta ett spö och peta till honom i skänkeln.
När ja lyckades få honom någolunda bra så skrittade jag honom lite, han började bli ganska svettig så jag tog lite galopp i båda varven. På volten i galopp så började han bocka inte inte lyssnade på min skänkel. Men när de va bättre så skrittade jag  ut honom mellan hagarna, red bara i kanske 40 minuter om man räknar med all skritt :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar