söndag 13 november 2011

Imorse var de samma visa igen, liknade ett lik och frös hela tiden. Upp 06:30 och var i stallet kl 7.
Fixa hästar och ut med dom och sen satte jag mig och sov på golvet (?)
sen åkte vi hem och jag åt frukost, satte mejj i soffan och sedan somnade där när jag kollade på tv.. hahahha jag han inte äns äta upp innan jag somnade, och klockan var ju halv 9 då, sen när jag vaknade vid 12 hade skrållan ätit upp filen och då åkte vi till stallet igen.
Var framme där typ vid halv 1 och då rakade vi amadeus :)

bubben var helt spänd och skakade i början men sen va han riktigt duktig :)
maria hjälpte mig att duscha honom också. Flätade manen lite så att den skulle hålla sig kvar på samma sida och sen på med fleesetäcke på honom och in i boxen. :)

åkte till mc donalds för jag och elin skulle äta där och dom andra på verona, sen när vi kom tillbaka så var klockan halv 4 så jag bytte täcke på amadeus till ett vinter- och regn täcke som han ska ha imorn :)
så han har fått stått inne halva dagen men han dog inte av det :p

imorn efter skolan ska Maria hjälpa mig när jag hoppar Amadeus och tisdag ska jag va mä karro :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar