fredag 25 november 2011

hoppade amadeus igår, 90cm bana och maria hittade på bana medans vi hoppade så det blev Mur! Vattenmatta! Hästsport! Grinden! o.s.v.. :)
det gick bra och vi krachade in i muren bara för jag slutade driva innan hindret, tappade stigbyglarna och hoppade utan så jag höll på att flyga över honom! x)
hahah jaoo men det gick bra och vi ska ut igen och tävla i köpingsridklubb nästa vecka, då tar inte maria med sig någon häst och ska bara tagga mejj och hjälpa till både på banan och framhoppningen, tror att den hära gången går det bättre än förra. Nu vet jag ju mer vad jag ska göra :)

Tänkte att jag skulle försöka få in den hära som header men det går såklart inte... så startar en ny blogg idag :)


Sen så köpte vi mc donalds halv 6 och då frågade matilda och matilda om jag skulle med på bio och då blev jag as stressad så slängde i mejj en cheesburgare och 4 kyklingbitar och hem till mormor och morfar, duschade, fönade håret och fixa lite och allt det gick på 15 minuter sen så sprang jag ner på stan och träffade dom, såg på breaking dawn, nya Twilight filmen och mitt i alltihoppa så bah börjar dom gråta och jag sitter i mitten och as garvar? x)

nejj men den var as bra, tyckte att det va dåligt att dom hade "slut text" och sedan kom en till scene.. irriterad på det men jaja sånt tål man väl :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar