måndag 11 juli 2011

vila

Hästarna har vilat idag efter några dagars arbete, men imorn är det bara upp på ryggen igen! :)
Det vi gjort idag är fixat stallet, rensa bort ogräs från sidan av paddock + brunn, pysslat om amadeus, fyllt på boxarna med spån & skrubbat rent 2 boxar :)

imorn ska jag bara rida Amadeus, Odde och Hektor får vila lite :)
funderar vad jag ska göra med bäbis, typ träna lite volter som han tycker är HÄÄÄMMMSSSKKKT jobbiga, träna tempo och fattningar?  och lite balans, blir inte hårdträning men lite lagom träning imorn efter att dom 2 senaste träningspassen blev hårdträning :)

busen min <33

odevi va så gullig idag, jag skulle hämta amadeus så kom han först fram som vanligt, och sen ba la han sitt huve uppepå mitt och gosa lite, sen när jag "massera" han så somna han nästan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar