onsdag 20 juli 2011

Äntligen!

Nu är det beräknat att vi kommer att ha alla pengar och kunna köpa en häst efter jul, vet inte om jag vill ha Amadeus eftersom att de kommer vara min första polle, han är ju så outbildad och jag kan inte utbilda hela han, bättre att han kommer till någon som är jätte duktig och vet vad han/hon gör. Även för mycket "häst" för mig att arbeta med, jag blir ju snabbt trött och han inte dom musklerna att kunna rida honom, får ju inte heller bygga upp musklerna nu när jag växer jävligt mkt, vill inte ha nån sne rygg som dom flesta har som rider.

Bättre att jag köper en mindre storhäst runt 8-10 år som är redan utbildad och sånt. Vill inte heller ha en d-ponny eftersom jag får bara tävla den tills jag blir 18? vill kunna´tävla senare efter massor av träning.
Men ja, vi får väl se i framtiden :)

En sak är bestämt, den kommer att stå hos Maria :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar