fredag 1 juli 2011

Hahah, har aldrig haft så kul i mitt liv som denna, :D
Älskar verkligen ronja i stallet, lyyser upp varenda dag, gör den varm även när det är kallt, fyyfan vad jag älskar mina tjejjer i stallet :D

hah, umgås med en 21 åring och en 30 åring, själv är jag 13... men vem bryr sejj om åldern? :)

aja, när jag kom dit så satte vi oss åh prata med chritell och sen fixa vi lite, åkte till biginn, gick in på kicks, hm och åt tacos, efter det hade vi inget att göra så vi åkte en tur runt köping :) sen åkte vi hem och tog vi en skrittur i skogen, hade bara en sadel så ronja red barbacka på odde, jag hade sadeln på amadeus :)

sopa, smörjde, fixa hästar, gick lite i hagar, tvätta badkaret åh grejja:)
Ronja skjutsa hem mejj idag igen, snälla hon :)

Saknar ju såklart maria oxå :(

Stallet imorn, hade tänkt att kliva upp runt 6 och cykla eller gå till hallsta hagen och fota och bara sitta i gräset utanför och glo, sen blir det till ronja på morgonen :D

är bara att mocka, fixa vatten, tvätta boxar kanske? och ja inget mer,  blir v-ås efter stallet om jag orkar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar