onsdag 27 juli 2011

hej Ella från thatismee.blogg.se här !

Hej Det är Ella här ! (http://thatismee.blogg.se/)

Vill först bara säga att jag ölskar det här bloggen och människan eller mer kallad ängeln som skriver den !!
Jag älskar hennes bilder och hur hon skriver !!!!


Men i alla fall så kanske ni vill veta lite om mig ?!?!
Jag heter Ella
Jag bor i Västerås
Är född 1998

Men jag rider och har gjort det i nästen nio år nu :)
Jag rider på hallsta ridklubb och ska börja i en så kallad tävlingsgrupp så i den ska jag ha Flingan :)
Flingan (Snowflake) född 2003 men är inte så utbildad men hon utväxlas snabbt så jag hoppas på att kanske få komma ut och tävla någon gång antingen i höst eller i vår :)

ja Ronja har ju lite bilder på sin blogg på Flingan :)
kolla på hennes bilder så är det skimmeln som är Flingan :)

aja det var alt för mig :) olla förbi min blogg så är ni snälla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar