lördag 2 juli 2011

skojjig dag

hah oxå en super dag med ronja :D
kom dit runt 77 och då hade hon inte vaknat änn så ja gick och väckte henne, sen vare fodra, mocka fixa vatten och ta in amadeus ge han medecin, borsta och klippa svans åh sånt, efter sommaren så ska jag klippa bort allt hovskägg, usch så fult det är med ett litet fjong utstikande ;o
men det är bra att dom har de nu på sommarn så dom nt får mugg lika lätt :)

hah han kleta ner mejj när vi gick ut x)
galna kelgris... :)

Christell hade bakat sp vi fikade lite och sen åkt jag med ronja till biginn  (igen) hah kanske tog en halvtimme att hitta en parfym till na, sen köpte hon lite mer smink :)
men när hon skulle till h&m så va jag tvungen att gå ut för morfar och johan hade kommit :/
åkte till v-ås och ja.. solat och nt gjort nå mer :)


imorn har jag ledigt då ronja får hjälp av sin kompis, vet nt va jag kan göra då, fixa nån film kanske? sola? baka? aja någonting hittar jag väl på :)

sen är det stallet  igen på måndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar