torsdag 14 juli 2011

10 saker ni absolut inte visste om mejj

1. Jag är livrädd för spindlar & speglar

2. Jag kan inte gå in på toa:n som är precis brevid mitt rum för jag ser konstiga saker där hela tiden, så måste springa ner för trappan & krångla om ja ska på toa

3. Jag kan inte sova "mot mitt rum", bara mot väggen för jag inbillar mejj att det är nå konstig sak i mitt rum, varje natt så stirrar min katt fram & tillbaka i mitt rum som att någon går där

4. Efter jag började titta på skräckfilmer varje da så har jag blivit as rädd för typ allt

5. Igår grät jag

6. Jag har inte träffat min pappa å över 3-4 år? träffar han typ bara var 5te år & jag har bara träffat min farfar när jah va nyfödd

7. Min högra hand är uppriven och de sprutade blod från den igår så jag inte kunde tvätta håret

8. Jag ska snart gå ut och kolla kaninen

9. Jag är nyvaken

10. Ja får jättelätt löss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar