tisdag 23 augusti 2011

Typ bästa skoldagen? ;d

Asså älska på dagen! <3

Faaast sämst idag va att jag vaknade 17 över 7 och hade 10 minuter på mejj att sminka, byta om, platta håret, borsta tänder åh hår och sånt ;(

aja men han iaf :d

Börjjade med so och gjorde nt mkt, fick ha musik på åh gjorde några uppgifter :)
Svenska sen då, pratade mest och skrev några ord till rättstavningen nästa vecka, tyskan var okejj eftersom vi bah lyssnade, mat efter det ganska okejj, Lollo och jag spela air hockey och jag vann, hahahh faast vi låg lika hela tin upp till 20 ;)
Sen hade vi engelska ny lärare så har ylva nu! Han är typ bääst :dd  engelskan var ju fan roligast idag. Vi gjorde någon lek att hon tittade på en bild som bara hon fick se och sedan beskrev den så vi skulle rita av enligt beskrivningen, hahahhaha min var ju fett lik... elr nt x)
sen skulle vi göra det 2 och 2 jag och lollo va åh man kan väl säga att vi var bäst! ;D

Var en kille från tidningen som skulle fotografera oss när vi jobbade med våra macbookar :d    Bild sen åh de va väl sådär, pratade där oxå så man blev ju jävligt trött ;(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar