tisdag 23 augusti 2011

har vart i stallet idag, börjjade med att spola av alla hästars ben, helt jävla leriga ;o

Sen vänta vi typ på maria i en halvtimme för hon var och red med ronja på gärdet.
sen typ tog jag och Sabina, en snäll varelse som har sin häst hos maria, aja, vi tog iaf ut Camaro och Calle, jag tog Calle den räddaste och så, asså han bah blev skit rädd för en skottkärra typ 100 meter bort ;o
Men inte för en bil som åkte skitsakta och när han kom till oss så vare gasen i botten och dunka musik ;o

Skulle ta in bäbiis sen <3333 Dom sa att han hade varit omöjlig att ta in innan men när jag gick in så börjjade jag vissla på en melodi som jag alltid gör när jag ska hämta just han och sa "bubben, kom då" åh då lyfte han upp huvudet och öronen mot mejj åh sen börjjade han gå mot mejj, såå underbar känsla att dom har typ försökt få tag i honom skitlänge åh sen när jag kommer så går han mot mejj frivilligt :')

Sen borstade jag han lite åh klippte man, hovskägg och svans :)
Har Bild på manen men kommer senare imorn eller ikväll, bror på när jag orkar :)

Imorgon ska jag dit igen och då kanske jag tar och går med han i skogen, om mamma kan följa med för jag vill inte gå själv ifall något händer :) hoppas på att kameran är ledig så det kanske blir bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar