söndag 28 augusti 2011

Tävlingen!

om ni undrar varför jag inte uppdaterade igår var för att vi var på tävling i sala, åkte tidigt på morgonen, fia följde med, en 16 åring som hjälper till lite ibland. hah vägen tid var as kul, vi satt åh körde hänga gubbe. När vi var framme så grejja vi lite åh sen ut mä ceasar för han skulle ut på 1.10, gick skit bra och han blev nolla i fas 1 och 2, kom på plats 11 av typ 40?  Hans andra klass i 1.20 blev han utesluten, vägrade 2 ggr men dom har inte tävlat i 1.20 på ett tag och banan var lite svår. Men han kan klara lätt 1.40 men på tävling är det ju lite annat.
Catch me tävlade i 1.10 också och blev nolla, och Maria har bestämt sig att hon ska sälja henne för 150 000, kan tänkas pruta till 130 000 kr.

Hade ingen kamera med mig så det får bli bilder från förut senare.



Jag och Sofia babblade om allt och inget och hon sa att jag kunde få träna med Sanny för maria och tävla med henne också! :) Sanny är hennes c-ponny, hoppar allt och är jätte snäll :)

och på hemvägen var vi ju lite trötta och skrattade exakt hela vägen, när jag låg och halvsov i soffan i bussen så bah blir jag as skrämd och hoppar upp ur soffan åh bah "Titta krypet" hahha sen bah skrek alla och ronja fick ta ut den, det var den äkligaste bärfisen jag sett!

Jag och fia hoppade iaf upp i sängen och somnade ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar