torsdag 18 augusti 2011

haha nu har ja äntligen macbook air <33

bloggar från den nu och den är sjukt tunn och mkt mindre än min ps x)



kom nyss hem från stallet, allt var klart när jag kom dit så ja hämtade min jacka medans dom andra red, faan va snygg den är, kommer bild när jag går upp till mitt rum för jag hängde den där uppe ;)
Travade av Qajsa också, riktigt go häst där, seg och ska vara överdrygt lågform och man måste planera ännu mer med vägarna så hon hänger med mää sin rygg, gick omkull en vinter och sen dess har ryggen varit kaos!

Imorgon kl 6 åker Amadeus och 2 till till Uppsala och ska kollas, får se om han kommer hem vid liv eller inte,  fina killen <3

2 kommentarer:

  1. jag måste få följa med dig ut till Amedeus någon dag :)

    SvaraRadera
  2. varför ska hat till uppsala?? :( <333

    SvaraRadera