onsdag 28 september 2011

för alla er som har besökt bloggen idag känner jag mig lite tvungen att göra ett inlägg, red amadeus idag, var inget speciellt med ridturen & de känndes verkligen inte rätt! Jag red skit dåligt, fick typ inte han att arbeta "riktigt"! ÅÅÅHHHH JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS PÅ MEJJ SJÄLV, JAG VEEETT ATT JAG KAN MEN VA FAN GÖR JAG DÅ? INGET KÄNNS DE SOM!

ååh, ska träna för Lotta Björe senare och Stina kommer snart tillbaka, hoppas att dom är på mejj jävligt mycket så jag kan sätta in det i min lilla hjärna någon gång...


Bäbis va iaf bäst annars (L)

när jag hämtade han så stog han vid mitten av hagen och gnäggade när jag kom och sedan typ "skyndade" sig till mejj, vissa dagar är han verkligen fantastisk <3
sen så efter jag duschade han hittade jag bara 145 täcken, han har ju typ 155 eller 165 i täcken så fick kolla efter täcke, testa de på honom, vika det och börja om några ggr men ett täcke hittade vi tillslut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar