söndag 12 juni 2011

Hinner blogga ett inlägg till innan jag åker,
vaknade typ vid 7 åh faan va de regna ;o
klev upp och gosade med kitty :)
kl 12 åker vi för att handla och direkt efter ska vi åka till Ramnäs :d
tur att lollo kunde ställa upp som gästbloggare (L) du får gärna blogga hur jävla mycket du vill, när som helst :D


Kan berätta allt vad som hände igår, åkte till stallet vid 9, Maria &Ronja hade inte åkt en så vi stanna och pratade lite med dom i en timme, sen fixade jag och mamma stallet, gosade lite med amadeus [har film när jag lekte med han i hagen, men det var bara uppvärmningng så när allt blev mycket bättre hade mobilminnet tagit slut :''(  ]
aja sen åkte vi och kollade lite på när maria tävla, hem igen, v-ås till mediamarkt och köpte 3 filmer, åkte till din sko och ja köpte nå turkosa skor, TURKOSA  IN MY <3 :D

hem igen, tomas, alma och alina kom, jag och alina spela lite fotbooll och gosade med kaninen, hon har någon sjukdom så att hon sitter i en jättestor stol som kan rulla x) men helt sjukt att hon är 11 år och ändå så stark ;o





om ja får nå kommentarer så lägge rjag upp världens failbild :D

1 kommentar:

  1. jag vill se failbild XD sen så älskar jag dina bilder :D ska du bli fotograf när du blir stor?? du kommer bli berömd jag lovar !

    SvaraRadera