tisdag 14 juni 2011

hahah Fail !!!

Haha trodde ronja skulle komma hem i Söndags men det vart ju lite fail där :P hahah men ahh sorry för att jag inte har bloggat men glömmer hela tiden bort så ahh :D Just nu så ligger jag i sängen och kollar film (bee movie xD) hahahahah -.-'' igår så vart jagfett dissad av min ''bästa kompis'' inte längre då men haha  hon sa att hon skulle gå hem fasst typ 10 minuter senare så badade hon fortfarande :( diss ! och sen så typ gick hon hem precis samtidigt som jag o meme gick hem vi bahh dissare,dissare,dissare hahaa ! <3 ahh jätte kul information :P  assoe shit har så tråkigt :'( det finns fan inget att göra och tänk sommarlovet nyss börjat men ahh jag tycker iallafall att Ronja o ja ska vara MYCKET på SommarLovet !!!! <3 elller hur !! <3 ;) .AH  men åhh idag vet jag inte vad jag ska göra :// men typ fråga nån om vi ska göra nått:D ska loggga in på fejjan och kolla om det e nån rolig inne sen ska jag nog fixa mej o dra till meme :DDD <333  i dag ska jag blogga typ 3 gånger om jag nu hinner om jag inte e ute :PP <33 Puss&Kram,Sean Banan ! <3:)
//Lovisa Nilsson gulligt skrivet förresten ronja om dag 12 & 13 ! Detsamma !!;);) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar