onsdag 22 juni 2011

Dag 17-20

Dag 17. Innehållet i  min väska
innehållet i min väska brukar mest vara pengar, mobiler, godis, tabletter, en bok knk? och såklart lite skräp :)



Dag 18. En jag älskar
Alla mina vänner, familj, och djuren och såklart amadeus, kan verkligen inte bara välja en så jag väljer ordet ALLA <3


Dag 19. En bild på är jag var liten
Har inte måna bilder men ja, här var man ganska liten iaf :)





Dag 20. Det bästa jag någonsin har gjort

Träffat och rida Amadeus, redan när jag mötte han i hagen så visste jag redan då, han ska bli min, med den underbara bläsen, hans personlighet och blicken. Bara blicker räckte med att jag visste hur han är, slö på vintrarna, piggare på sommaren, första gången jag red hade han verkligen INGEN kondis, det var i vintras och när han tyckte det blev jobbigt fick man kämpa extra mycket, den första gången i skogen jag red han så bockade buspollen, jag märkte knappt av det även han sparkade kanske 2 m upp i luften! :) aja, det har lixom bara blivit att jag och amadeus blev vi, det var nästan rena slumpen att jag hittade han, jag visste inte äns vem han var när jag skulle möta han. allt jag visste var en snäll lat 4 åring? hjälp var min första tanke men direkt när jag knappt nuddade han så visste jag att jag var trygg med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar