fredag 10 juni 2011

Hej alla Ronjas Läsare !

Hej som jag redan sagt då men ahh!...

Nu har jag vart så snäll att jag kommer gästblogga åt Ronja när hon åker bort :)
Jag kommer inte ihåg när hon åker bort men ah hahaha ! xD
Men vad ska jag blogga om då? Jag kan ju berätta vad jag har gjort idag :)
vaknade kl 5 -.-'' och gick upp och kollade på tv :) åt frulle vid halv 7 sen fixade jag mej till avslutningen :D  sen hämtade pappa mej sen hämtade vi hanna:D efter avslutningen fick jag parfym av simone :) sen följde jag med henne till stan o typ köpte massa grejor sen drog jag hem o chilla i typ 5 min sen frågade ramona mej om vi skulle dra till student grejen  sen va vi där sen gick vi till stan o kolla på vagnarna som studenterna åkte i o ramonas kompis skrek visa pattarna typ varje gång dom åkte förbi xD sen drog jag hem åt en macka sen så frågar ramona om vi ska dra till krillan då gjorde vi de ah och nu sitter jag o kollar på film :D haahah kuligt värre !!<33

BAJS DET GÅR INTE ATT LÄGGA UPP BILDER :'( <3 MEN AH de e  allafall Lovisa Nilsson som bloggar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar