onsdag 5 januari 2011

Mkt att göra

Hej!;)<3

jag tror seriöst att marsch mellows (stavning?) följer efter mejj!:o Vart jag än går så ser jag dom! Idag va de tillochmed de i smöret!;o


Jag har gjort klart Bilden till Zandra och Johanna, hoppas att ni lbev nöjda! Håller på med matildas bild på henne och nalle och efter de ska jag göra till Hanna B, sen på en häst och sen till Ellen!;)<3
Ellen säg till på bdb vilken bild som jag ska rita av!:)<3

idag tränade jag på att gå upp tidigt! Gick upp 20 i 9 och jag vet inte hur jag ska kunna orka gå upp 7 imorn och komma iväg till stallet klockan 8!;o    
Imorn ska vi fira morfar så jag fick gå en halvtimme tidigare så jag kunde inna med dit, blir E18 direkt till mormor och morfar!

Ska passa Albin och  Felicia idag en stund. Jag nattade dom igår kväll men albin blev för dryg så han fick sova i sin egen säng medans jag och felicia somnade fort i mamma och markos säng ^^<3

Aja venne va jag kan skriva mer, jo att skolan börjjar på tisda :(<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar