fredag 14 januari 2011

Läs INTE- det ska bara vara ett minne

Hoppas värkligen att ingen läser nu..<3





Ni kan se mig glad
Men ni vet inte hur jag är på insidan
Jag är ömtålig,
sårad
och ledsen
acceptera det
ni förstår ändå inte
att jag känner mig som en misslyckare
dissare
dryg
ful
hatad
och en som alla bara vill såra

Jag kan sträcka på mig,
känna mej älskad
snäll
eller lyckad
men det är bara när jag är för mig själv

det finns 1 som jag riktigt lita på..
den personen är den som jag älskar
den som jah sårade (tror jah)
den som jag delat alla minna underbaraste minnen med
den som har gjort mig till en bättre människa
den som har följt mig genom tårar och svek e
den som alltid har ställt upp i alla tider, dagar, veckor, månader och år
allt som betyder är du
älskade vän<3
du betyder mest
jag kan säga "jag älskar dig" men dom orden tillhör redan en person Karro

Jag är mest hemma, detta är en förklaring.. 
Jag har världens dåligaste självförtroende,
Jag kliver helst INTE ut genom dörrn för jag tycker att jag e för ful och är rädd för att skämma ut den personen som jag e med
Jag vågar knappt fota på mig själv
eller krama många
 
Jag har så många hemligheter  men jag litar bara på Karro att hon inte säger nå.
Jag vill skrika ut dom
men en gång när jag gjorde det så var det ingen som lyssnade
mitt hjärta skriker Hjälp Mig
men ingen lyssnar på det heller

Acceptera mig för den jag är
inte för den som jag borde vara
jag är en helt vanlig männsika
med ett pissliv sedan jag var 3-4 år
jag hoppas att du inte läste det
för isf har du fått reda på lite om mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar