torsdag 6 januari 2011

fullt upp

Usch! Jag har haft fullt upp hela dagen!

vaknade kl.6
körde ner i diket påväg till matilda
kom försent till stallet
grejja massor där
möte
frysa
rida ut i 1½ timme
komma förset till mormor och morfar
duscha
träffa släkten
träffa elsa för sissta gången :''(
dryga om att jag vill sova i johans säng
misslyckades
sitter vid data

och nu ä mitt schema på att rita bilder till andra såhär:
göra klartr bilden till Matilda B
Hanna B
Lillysmatte (rita av en häst
rita en bild på Camilon till Hanna E
rita av Tova

hah venne om jag hinner mä mer!xD har ju så jäkla fullt upp hela dagarna och jag har inte kunnat rita på 3 dagar så jag ligger efter lite,,, :(

orkar inte skriva mer för jag e sjukttrött, ontihuve sjukan, sakna estell och sakna estell och ella ännu mer ! :'''(<333333

Fyfan, hur ska man kunna klara sig utan dom? :''o<3333333 älskar er<33333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar