måndag 3 januari 2011

lalalalalalala

Hejj :D<33

ÄNTLIGEN´har jag börjjat med att ta emot beställningar på bdb!^^
Såhär ser det ut:
Bild på Zandra¨
Bild på Johanna
Bild till Matilda B på henne och nalle
Drake och flikka till ingen speciell :)

ser ut som en bra börjjan och jag har redan gjort till 2stycken anndra! Hoppas att ni blir nöjjda!:)<3



Sover hos mormor och morfar igen  så det blir inga nya bilder och inget görande till Zandra, Johanna och Matilda :/

Mitt mål imorn är arr bli klar med Zandras och Johannas bild imorn och kanske om jag hinner börjja på matildas..

Har börjat i träningsgruppen nu.. fanns bara 1 skaplig som jag kunde gå i    
               hoppas att jag inte blir till besvär ;)<3

Juste! jag tog nya bilder som jag blev nörjda med idag hos mormor :D laddar upp dom imorn :D<33

2 kommentarer:

  1. Skulle du kunna göra en bild på mig med sen? (a) :D
    Bara undrar, du måste inte vetu! :D<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Hej Ellen!:)<3
    Jovarss kan jag göra de men det är 3st före dejj så jag kanske kommer att börja med den i helgen!:) Skicka ett meddelande till lonjaa.aslan@hotmail.com eller skriv på msn!:)

    MVH Ronja

    SvaraRadera