söndag 15 maj 2011

Hästar hit, hästar dit

Hejj!

dåligt med uppdateringen, men ja lovar, ska bli bättre.

Tisda: va mä matildorna, ja skjutsade eriksson på cykeln dit vägen å sen cyklade vi hem, besök http://failadekakor.blogspot.com/

Onsdag: låg mest och sola

Torsda: stekte mä kajjoh [kmr bild] och sen åt vi korv på balokongen, men karro åt halva min korv så de tog slut på ketchup på den :''( åssssååå hade ja ketchup på min tååå :D

Freda: Skulle ut till Maria men vi ångra för ja är så förkyld :/

Lörda: Vaknade runt halv 10 å fixa mejj, vi åkte och hämtade Katja i v-ås å åkte ut till maria sen, vi kom ut dit vid halv 1 och började mocka alla 13 boxar, bytte vatten, fíxa maten( maria gjorde de) och grejja, sen skulle 2 hästar skrittas så maria fråga om ja ville göra de å de va klart att ja ville, tog först å red ut på Likör, gick jätte bra! Hon lyssnade på riktigt bra på skänkeln och och allt ja bad om, premiär för att rida på mina nya chaps! dom va jätte sköna å ja rekomenderar den verkligen! kostade igentlgen 599:- men vi fick dom för 499:-     :)
Sen red ja ut på Catch me if you can, har aldrig ridit henne men direkt när ja satt upp kändes den lilla 4 åringen hur trevlig som helst! Mysig häst, tackar inte nej för att sitta på den hästen igen :)

Och idag ska jag ha lektion på världens bästa häst, även kallad Amadeus<3   Hihi, de va 2 veckor sen ja red han :((
önska oss lycka till, maria sa att han har blivit mycket trevligare att rida på sedan hon började hoppträna honom! Bättre hull har han oxå fått :D

aja, blir väl att bara gå runt och vänta tills klockan slår kvart i 3, ska åka ut då :)
måste tvätta min skitiga ridhjälm oxå...



Mina chaps, dock är bilden från Hööks







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar