måndag 25 april 2011

Söndag:

Kopierat från min andra blogg som jag delar med Fanny:
 
Hej, förlåt att jag inte bloggade igår som jag skulle.. kom hem vid 4 och då va katja här till kl 7.
somnade kl 9 :o
vaknade kl 05:40 och det var bara att kliva upp och sedan åka 06:05 till stallet!
aja men maria som tävlade var jätte duktig, lika så med hästarna. Likör tävlade för andra gången och båda klasserna blev 4 fel (ett river hinder) och för Wendee (Lillan) blev 4 fel på första och sedan nolla i andra klassen. blev en vit rosett och det var hennes första tävling! :)
Unghästar var dom båda och var riktigt lugna!
 Snart börjar skolan igen.. ska kanske till maria imorgon.. brur på hur jag mår :)
Har mått illla i 2 dagar nu! Huvudvärk och riktigt trött är jag också :(
Datan i knät, shorts och en kort-tröja har man på sig under täcket och TV:n är oxå på :)
Nyss kommit hem från mormor och morfars påsk midda, gott var det men jag kunde ju knappt äta med min tandställning och mage..
Påskägg fick man oxå, jag felicia och albin hade vattenkrig tidigare idag hihi, blöt blev man :)
ska försöka sova ganska tidigt idag igen.. känner mig sjuuk :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar