måndag 18 april 2011

Måndag

Kom nyss hem från maria, varit en rolig dag från kl 9-17
Först red jag Amadeus, gick superbra! Hoppade lite olika hinder då också hoppade jag 85cm !:''D
underbara,underbar kille! Nu börjar han ju tycka att det är roligt att hoppa!:)

Sen red jag loppan för sista gången :( hon åker tilll sin nya ägare i skåne men ridningen på henne idag gick också jättebra!

Sen åt vi och efter de tog jag in avbockningsdrottningen Likör! Gick också jättebra och hon försökte inte äns att kasta av mig!:)
efter det var gjort så fick jag skritta av Qajsa efter hennes longering :)

Imorn är dett tjejkväll med Fannya och Matilda x2!  Längtaaarr!!

på fredag så ska jag och mamma till maria och mocka alla boxar medans dom tävlar och på lödagen ska jag med när dom ska tävla med Lillan och Catch me (tror jag) :)

nästa vecka börjjar skolan igen :( men snart är det SOMMARLOV :DDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar