fredag 22 april 2011

ridning (L)

idag åkte vi till maria kl 8? aja men då mockade vi klart alla boxar och sedan försökte jag ta in amadeus, men han lurade mejj hela tin och stack.. men då tog jag robban och gick runt med honom i paddocken och sen fick mamma pyssla om honom.
Likör var snällare att ta in men när det kom till tränsen och de så blev det tveksamt... tråkade marias mamma och syster om  dom visste va hon hade för träns men dem sa bara att jag skulle ta det jag trodde, spelade ingen roll när jag bara skulle skritta dom :)

sen försökte vi igen med Amadeus fast med havre denna gång och då kom han! :)

tog även in Mary och Qajsa för dom och likör skulle skos

ridningen gick riktigt bra och jag är nöjda med dom, när jag ser på dom 700 bilderna mamma tog så ser man att jag har blivit mkt bättre på ridningen sen ja började hos Maria! det går framåt som tur är :)

här kommmer några bilder :)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar