lördag 19 mars 2011

Stallet

Hellooowww

Har nyss varit hos maria, men ja kan börjja mä när dagen började :)

Kom sent till Hallsta, fick reda på att jag skulle rida Libetry :s
aja, allt gick jätte bra! Ända tills vi skulle hoppa... Guuud vilken häst att springa!:o

Men efter de städade jag twisters spilta och julia sallys, han bara med halva ända tills jag skulle åka.

När ja kom till marias stall var de bara katja som va där, så vi red ut först på Amadeus och Robban, jag red såklar på bebis :''D
Han vaa såå underbar, hade förtfarande lite skakiga ben efter jag red Liberty, men de gick bort sen :)

Liite galopp å trav i en hage men sen blev de ganska djup snö så vi skrittade i skogen :)

Sen red jag på Loppan och Katja fick ta Odevi.. Bara en skritt tur i skogen på 40 minuter?:) det e så halt överallt!

Imorn är de stalltjänst med Julia, LindaR och sofia tror ja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar