lördag 5 mars 2011

Lördag

Stalltjänst idag, + ridningen..
ridningen gick skit, tror att jag börjar bli riktigt trött efter att ha farit överallt hela veckan.. kunde varken inte koncentrera mejj eller tänka..
har mått lite illla, förkyld och snurrig, Jävligt bra...
Ska sluta på Hallsta efter sommaren så jag kan va hos maria och hjälpa till lite där mer och så att jag får mer "egen tid" behöver verkligen det efter allt :(

Nu när jag har vänjt mejj med storhästar/unghästar så börjar det bli jävligt svårt och jobbigt att rida ponnyer :/  blir helt olika gångarter/temerament och allt sånt gemfört med marias hästar.
Usch va de händer massa

På hela veckan tror jag att jag har sovit ca. 20 timmar.. kan verkligen inte sova!

Är skit trött nu och imorn ska jag vara i stallet vid 7 för jag ska med Maria, Katja och Ronja till fagesta, Maria ska tävla som vanligt :)
Duktiga hon ;)

Ska kolla snart på någon komedi med mamma och sen blire att sova för ja ska upp tiiidigt :'(  igen





Vill bara till lilla  stora Amadeus sötnosen bästa heeest <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar