måndag 27 december 2010

Kamera :D

Hejj!

Igår va vi på media markt i v-ås och jag köpte ÄNTLIGEN en systemkamera!:D
Är hos mormor och morfar men jag lägger in dom bilderna som jag har tagit med den sen!;)<3
Det blev en Olympus E450 för 2.790  kr så nu e jag pank! :(
E fortfarande lite kär i en sony a290 för 2.499 kr :$

Vi kollade på bio oxå, albins första gång och filmen hette typ Marmaduke elr hur de stavas :)


Funderar att skaffa en till som vill dela på min blogg och blogga nån dag i veckan, intresserad?:) skriv då till mejj på msn :)<3

Vet inte hur de blir på Nyårsafton om jag ska va med Karro hos hennes pappa eller om jag ska fira hemma, mamma verkar planera ganska bra och venne om jag vågar va hos hennes pappa! x)<3

aja ska kolla på TV nu så herrå ;)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar