lördag 25 december 2010

:D:D

Hejjjjj :D<3

Igår va de ju jul och tänkte att jag skulle skriva lite som jag fick..:)

Svart jacka
2 trosor och bh:ar
Spikmatta
Mascara+eyeliner
100000 tröjor/linnen
Blondinbellas bok som heter nå med Egoboost
1100 kr
Guinnies world record bok elr va den heter.. x)
skuggningspenna av mammi :''D
ÄKTA kolpenna av mammi! :''D
Morgonrock, vit
väska 
nån duk som tog bort makeupen och rengjorde huden
pussen med 1000bitar
converse skor av Johan som kommer från Abu Dabi :D
lösnaglar :)
nagellack
lösögonfransar :)
korsordbok
benvärmare



Har inte gjort så värst mkt, sov hos mormor och morfar och sen kom min farmor *host* och karri och dom lär jag väl  inte träffa igen ;D<3

Ska sätta på lösnaglarna nu så herrå, juste! Imorn blire bio med familjen för första gången och sen ska vi kolla på en egen systemkamera till mejj! :D men vi ska inte köpa för jag behöver typ 500kr till !:/<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar