måndag 28 februari 2011

stallet

Måndag: Stallet
Tisdag: Stallet + tandregeringen
Onsdag: Kompis
Torsdag: Stallet
Fredag: Stallet
Lördag: Stallet
Söndag: Falun tävling (stallet)

Rolig vecka va?
Kommer att vara helt slut när skolan börjar!

gick jätte bra i stallet idag och ni kan få se någon bild om mina data tilllåter det :)
Har ritit en unghäst och en pigg häst idag :)
Amadeus som är unghäst var snäll och trygg men lite seg :) gillade han jätte mycket och kanske ska få rida han mer!:D
Dock ska han säljas för att han inte är hopphäst, men annars var han stor och mysig som en nallebjörn :D

Qajsa var piggare men snäll :)


Min mobil piper hela tiden för aatt jag har fått sms, och jag känner mejj helt slut redan nu!

Ligger i soffan nu mä och kollar på TV, mamma sitter mä datan i knät mittemot


(bilden ovan) Jag och Qajsa innen jag skulle rida henne :)




Jag och någon 3åring som var oxå jätte go och snäll :)
ska säljas :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar