onsdag 24 november 2010

Sjuk-Alergisk

Hejj<3

Tycker ni att ni är SMÄMST på att kommentera! ;(
Aja tycker att ni kan träna på det iallafall, imorse vaknade jah halv 9 eftersom vi har sovmorgon!:) Fanny mötte mejj vid huvudentrén.
På NO skulle vi dissikera och de tyckte många va äkligt så halva klassen satt utanför och gjorde en annan uppg. och jag och fanny gjorde den tsm:)
Ronja fick ont i huve så hon åkte hem och lite senare blev det hemfärd för mig och Fanny med.
Mormor hämtade mig och vi åkte hem till fredrik. Efter jag vart där ett tag började det klia jätte mkt i ögonen och sen kunde jag knappt titta, av nån anledning. När jag kollade i spegeln såg jag stora bulor under ögonen och gick till mamma sen gick vi till mormor som var i köket och där fick jag en alergi tablett och sedan gick svullnaden och röda ögon ner! Har fortfarande lite kvar men känner inte av det!
Min datis är trasig (går inte att starta) så att jag sitter vid markos data som jag får låna ett tag nu som tur äeh!:)

Spelar UNO på facebook så kan inte skriva mkt mer nu Herrå!(:<3

2 kommentarer:

  1. Men jag hade inte ens sätt den här bloggen hallå :o<3 xD<3333 saknarejj<333//moa

    SvaraRadera
  2. haha kejj<33
    Saknarejj mest<33

    SvaraRadera